Haappyymomm Kızlar bugün doktora gittim tahlil yaptı ama 2 hafta sonra gel dedi e nabizdan baktığımda enfeksiyon var idrarda ne yapsamki doktora mı gideyim yarın yoksa acile idrarda yanma var diye mı gideyim hangisi iyi olurki
Tomucuk12 Haappyymomm canım kültür ver acilde 2,3 gune cıkıyor, o arada de ulasırsın.. bol su ıc kulture bakmadan ant baslamıyolar zaten
Annelikmghb Haappyymomm doktorunuz enfeksiyonu görmüş bilgisi var ne desek yanlis olur haftaniz küçük ilac belki ondan vermemis olabilir bol su tüketin gecmis olsun
Hilalcgl Haappyymomm doktoruna git bence siz bana 15gün sonra gel demiştiniz ama benim değerlerim kırmızı çıktı bende gelmek istedim de bana da öyle demişti benimde enfeksiyon çıktı hemen gittim enfeksiyon çok önemli tek başına su içmekle geçmez