sselime_bebek1 benim bel fıtığım olduğu için tüm süreç böyle geçti hemen hemen maalesef. Aynı akıntı bende de oldu. 35 haftalığım hala var. Doktor akıntıya mantarın neden olduğunu söyledi, kaşıntı yapmadığı için önemsemedi. Hormonlardan dolayı, doğumdan sonra geçer dedi. İnşallah geçer sizinki de 🙏🏻