Bende birşey sorabilir miyim? Bende klomen kullandım bu ay ilk defa biteli 2 gün oldu doktora gittim dün. Sağ yumurtalık 25 mm sol yumurtalık 15 mm olmuş. Sağdaki çok ve zamansız büyümüş böyle yumurtalarda döllenme çok olmuyo dedi. Nolcak peki dedim diğerini takip edicez dedi bugün gittim 25 olan aynı 15 olan 11 e düşmüş diğeri baskılamış dedi gebelik oranı düşük bu ay dedi. Büyük olunca tutmuyor mu