Mine09 28 haftalik gebeligim var Ankaraya tasinacam etlik sehir hastanesine gitmeyi dusunuyorum, bana yerinde duran iyi doktor onerebilirmisiniz ?
Epifizbezi Mine09 şehir hastanesinde hiç bir doktor yerinde durmuyor farklı doktor denk geliyor ve normal doğum olacaksa o gün kim nöbetçi ise o giriyor doğuma ama sezaryen ise doktor kendi gün belirlediği için ameliyata giriyor .
Turunculu Mine09 oya aldemir hoca iyi ama denk gelmek zor , asistanlarıda iyi . Oya hocayla ben denk geldim bi kaç kez çok çok iyi hoca, perinatoloji ye sevk edilince ordada betül hoca ile takipliyim sürekli orda ona göre randevu alıyorum
aaydingulsahhh Mine09 Sümeyye mermi ve Sait erbey benim deneyimlerim ikisi de mükemmel ilgili güler yüzlü doktorlar . Deneyebilirsin🩷
Mine09 Epifizbezi bazilari yerinde duruyor diye okudum da bu sitede ondan sordum benim iki ci gebeligim 10 ay once dogum yaptigim icin sezeryan olcam mecbur sezeryan oldu ilki.
Minnikpatates Mine09 mamak devleti önerebilirim size bende oraya gidiyorm etlik te dogum yapan arkadaşlarım hiç memnun kalmadı
Epifizbezi Mine09 o kadar nadir ki o da muayenede 9 ayda 2 kere karşılaştı benim arkadaşım ve doğuma da onun girip girmediği bilmiyor gece olduğu için doktor belirsizliği çok beğenmiyorum Ancak riskli gebelere proflar bakıyor
NE_24 18 haftalık hamileyim benide perinatolojiye yönlendirdiler Perinatolojide tam olarak ne yapıyorlar
Mine09 NE_24 ben gecen sene ankaradaydim bir donem bende perinatolojiye gittim riskli gebeliklere bakiyorlar benim rahim agzim kisaydi erken dogma ihtimali oldu ondan takipliydim duzenli kontrole cagiriyorlardi, alttan muayene yapiyorlardi bana
ZeynepDuru17 Mine09 hepsi durmuyor değişiyor asistanlar giriyor doğuma vs zaten bende Mamak’ta oturuyorum nerde oturcaksiniz
Mine09 ZeynepDuru17 ben pursaklar saray taraflarinda olacam etlige gecen sene gittim bir ara asistanlarin bakmasi kotu evet :/
ZeynepDuru17 Mine09 aynen öyle gerçi her yerde var ama yapacak bir şey yok o tarafları bilmiyorum ama nasip 🫤
Serap09 Mine09 zubeyde hanim eğitim araştırmayı öneririm evet makineleri kötü olmasına rağmen bilgileri tam etlik şehir hastanesinde asistan doktorlar kendi adından bir haber ben çok sorun yaşadım her konuda
Mine09 Hilallly evet 1 ay erken dogdu haplarla anca bu kadar kalabildi 36 haftalikken normal muayene gittim baktilar ⅔ cm aciklik olmus ben hissetmemisim kanala girmis bebek dogum baslatildi sonra