Hgmom1 Merhaba arkadaşlar dün aşılama oldum.. dün ve bugün hep uzandım bilmiyorum ondan mı ama çok bel ağrım dünden başladı hatta sizde böyle birşey oldu mu
Hgmom1 ABC1 merhaba canım reglin 2 veya 3. Gününde klomen başladık 4 gün içtim.sonra çatlatma iğnesi vuruldum. İğneden 2 gün sorna da aşılama oldum. Aşılamada çok kısa bir işlem 2 dk sürdü ağrı falan hiçbir şey olmadı bende
Hgmom1 ABC1 sebepsiz infertilite. Eşimde bende herhangi bir sorun yok. Sen niçin yaptıracaksin daha önce hiç çatlatma iğnesi falan denediniz mi
ABC1 Hgmom1 ben 1 bucuk sene önce dış gebelik geçirdim sol tüp kapalı bir daha hamilelik olmadı çatlatma iğneside yaptırdım ama olmadı doktor en son aşılama önerdi eşimde hiç bir sorun da çıkmadı
Serya3 Hgmom1 tm canm baya korkum vardı o igne işte rahime doğru uzanan hortum mu diym ne ondan falan acıtır diye aklım cikiyordu