oznr_06 21.haftamdayım hala bulantı kusmam var. Yağsız baharatsız acısız da yesem asla mide yanması ekşimesi geçmiyor. Anlık olarak süt içince geçiyor bi iki saat sonra tekrar. Hamilelik reflüsü de olduğum için her şeyi yiyemiyorum. Açım diye ağladığım günleri biliyorum. Safra çok kusuyorum. Tüm ilaç ve tedaviyi denedim maalesef bende fayda etmedi. Hastaneye yatış yapıp damardan verilen serum bile kusmamı kesmedi. Hormonların doğru çalıştığı anlamına geliyormuş ve bu kusmalar bulantılar bebek açısından iyiymiş. Zaten ilk 3 ay annenin kanından beslendiğinden eğer bir şey yiyemiyorsan bebekler için üzülme. Ama kendin için ne iyi geliyor ne gelmiyor iyi takip et kusmaktan diş kaybı, yemek borusu tahrişi, ağız yaraları oluşuyor.