ceren-123 Yürüyüşe çıkıyorum bir kaç gündür kilomu kontrolde tutmak için kızlar ,ama yürürken aşağıya doğru baskı oluyor sanki çıkıverecek gibi hissediyorum 😅 Normal mi sizce yaşayan var mı?
esca344 ceren-123 bahsettiğiniz durumu için erken haftanız doktora kontrolde söyleyin bence bebeğin konuma bakar
ceren-123 esca344 daha yeni gittim bir sorun yok dedi doktor ama tekrar dile getiririm teşekkür ederim