Mucizeem__ Ağustos ta 3 defa adete girdim ilki ayın 10 u 10 gün aradan sonra yani 20’sinde tekrar oldu 1 Eylül’de tekrar oldu 10 Eylül’de bitti doktora gittim ilaç verdi 20 gündür olmadı sizce adet günü hangisi yada gelecek adet günüm hangi gün 😅
Aylaa123 Mucizeem__ anladığım kadarıyla adetinizde bir düzensizlik olduğu için 10 gün arayla olmussunuz ama hormonal bir sıkıntı olduysa ve ilaç kullandıysanız adet hesabınızı bizim yapmamız mümkün değil
Aylaa123 Mucizeem__ yani normal sartlarda 10 gün aralıkla adet olmaz anca bir sıkıntı varsa o şekilde görürsünüz doktorda düzene girsin diye ilaç vermiştir ama tekrardan ne zaman adet olursunuz hesaplamak çok zor . Adet söktürücümi içtiniz hormonal bir ilaç mi içtiniz içtiğiniz şeyde etkili döngü bozuluncada toparlanması zor olabiliyor onun için beklemelisiniz yada tekrar bir muayne olun derim
Aylaa123 Mucizeem__ hormon ilacı bildiği kadarıyla 21 gün kullanıyorsunuz ilaç bittikten sonra 7 8 gün içinde adet olmanız gerekiyor bittimi ilacınız yada üstünden 7 8 gün geçtimi ? Geçtiyse ve adet olmadıysanız tekrar bir muayne olun