Bsrslt_ylmz Yarın sabah sezaryen doğumum var rabbim beni ve tüm hamileleri bir nefeste yavrusuna kavuştursun 🙏❤️
Maviss718 Sağsalim kucağına almayı nasip etsin canım 🙏 Kaç haftalıksın ? İsteğe bağlımı birde . Bende 37+4 üm karar veremedim daha 😊
Bsrslt_ylmz Maviss718 39+1 olacak yarın tamamen isteğe bağlı sezaryen olucam kendini nasıl iyi hissedeceksen onu tercih etmelisin bence 😊
Merve022019taha Ben genel anesteziyle oldum güzel geçmişti sadece uyandığımda en son eşimin üstüne yanımda kalanlara bağırıp duruyordum kendimde değildim😂😂😁