Doktorların çoğu gerek yok diyor canlı şahitim bu konuda yakın arkadaşlarımda 1 tane mutasyon çıkmasına rağmen iğne kullanmadıkları için düşük yaptılar sonrasında artık iğne kullandılar ve bebeklerine kavuştular öncesinde düşüklerin varsa kullanmalısın bence