Babyboy_i Asyanil neden sasirdiniz ki? Sezeryan 38 haftada oluyor .40 hafta 18 marta dusuyor.38 haftada 4 marta😄
Asyanil Babyboy_i bana doktorum 39 haftada alırız dedi bende 39 haftada alınır biliyorum 38 sizden duyuyorum ondan şaşırdım
Aysel4497 Erfat tesekkurler canım bakalm özelde şansımızı bı deneyecegız yoksa bosuna suni sancı falan cekemem zor ıs bunlar yaa
Yaprakkm Bende 32+5 günlüğüm 12 mart doğum tarihi ama 2 hafta önden gidiyor dedi doktor buda doğum tarihi 2 hafta önemi geliyor demek oluyor yoksa normal günündemi olcak doğum nasıl oluyor kızlar bilgilendirirmisiniz size zahmet 💙
gzdalp Yaprakkm gelişimi 2 hafta önden gidiyor olabilir ama bildiğim kadarıyla son adet tarihi baz alınıyor yine.
Yaprakkm gzdalp anladım bende öyle düşündüm ama bazı yazıları okuyunca kafam karıştı teşekkür ederim ☺️
hicimm gzdalp aynen benimde öyle ben sezeryan istiyorum doktorum normal yapalım diyor. Millet normal istiyor doktor sezeryana yönlendiriyor 😂🤣 şansa bak. Birde aynı ayın annesiyiz baya ortak nokta var. Martın kaçında doğum sizin?
gzdalp hicimm son adete göre 12 Mart gösteriyor. Ama sezeryan olursa işte Şubat sonu ya da Mart başı olur heralde
hicimm gzdalp benimde 14 mart görünüyor sezeryan olursa benimde şubat sonu yada mart başı olacak sanırım 😊
blackpearlpnr gzdalp Aynı haftadayız☺️ Ben de sezeryan düşünüyorum ve evet Mart başı gibi gözüküyor☺️ Sabırsızlanıyorum açıkçası😍
MnrKpln Aysel4497 sezeryan istiyorum demedim planlı sezeryan dedim 😊 hamilelik sürecime göre doktorum buna karar verdi normal doğum pek mümkün görünmüyor benim için riskli olabilir diye
Aysel4497 MnrKpln yanlıs okumusum sızınkını herkes bi sezeryan deyınce acaba nasıl ıstenıyor kı dedım😂😂
Hulya06 Gzd80 Benimde 26 mart gözüküyor heyecan doruklarda👼.Rabbim saglicakla almayi nasip etsin inş 🤲🙏