gzdalp TugceArslan doktorun söylediği mi son adete göre mi? Benim son adetim 5 Haziran ona göre 12 Mart tahmini Doğum tarihi çıkıyor.internette bi çok sayfa da hesaplıyor. Doktorun bana verdiği bi tarih değil yani.
Zhrafth gzdalp bnde 31 haftalıgım tahmini mart 23 gibi ben normal istiyorum insAllah döner de normal olirum
Seyma3456 Bende 32 hastalığım tahmini doğum 15 mart normal doğum istiyorum insallah ama 15 marta kadar nasil beklerim bilmiyorum ya bi de bu aralar çocuk çok kasilmaya başladı hareketleri azaldi normal mi
Cemreemine Aysel4497 yenilenmesin benim vucudum napiyim ya bende sezeryan istiyorum iste bakalim kontrolde doktora soylucem zaten sizin isteginize bagli demisti 😊
Aysel4497 Cemreemine bana da özelde bi bakacagız dha erken (26.haftadayken)demişti tabi senin tercıhın bzım ıcın önemli demişti inş gönlümüzden gecen olur🙏🏿
Handey Cerenayben günlerimiz aynı 😊 benim de sezaryan olucak aynı tarihlerde doğum yapıcaz büyük ihtimalle 😊
Glcnhsyn gzdalp 28 haftadym nisan basi ama bende sezeryan istyrm muhtemelen Mart sonu benmkide çooook heycanliyim🙈🙈🙈
Seelmaozhan77 gzdalp 31 haftamdayım canm bende benim doğumda 5yle 12arası alırım dedi doktorum sezeryan benimkide
marven gzdalp biz de bugun itibariyle 33 olduk ama hastanede ikili taramanin sonucuna gore 8 hafta var diyor ozeldeki doktorum 9 mart dedi ama devlettekine gore 20 mart civari sizin son adetiniz neydi :/
Smsk92 gzdalp bizimde tahmini Doğum aralığı 19 Mart Şubat sonu Mart başı gibi bekliyoruz sezaryen olacak muhtemelen aynı hafta içinde gideriz ☺️
Smsk92 Cerenayben uyanınca gelmek bilmeyen uyku sürekli WC telaşı delirmek üzereyim bildiğin son ay sendromu yaşıyorum 🙄