Eşim bebege biseyler almak istiyor fakat ben tam olarak ne alacağım bilmiyorum yani yenidogan olarak mı yoksa 3-6 ay olarak mı almalıyım ocak sonu doğum yada şubat başı fakat ne yapacağımı bilmiyorum fikir verirseniz sevinirim neyden kaçar tane almak gerek biberon konusu emzik konusu var birde sallanan beşik istiyor eşim sizce