Ceylanim Dorasmom göbek gerildiği icib oluyormuş elimde yag krem ne bulursam sürüyorum ilk gebeligimde yasammmistim sindi sizjdan duramiyirum.magnezyum basladi hafifler die ama yok anam yok gecmeyince gecmuo 😣😣
Ozderr Dorasmom benmde 12. Haftamda olmustu sonra kendiliğinden gecti kordonla alakalı bi durummuş solunuza yatmaya ve sırtınıza yastık koymayı deneyip uyumaya çalışın cok kötü bişey bilirim 🤦🏼♀️
Esrammm22 Bende de vardı ama geçti çok normal karın geriliyo ve göbek deliği açılıyo. Geçici ağrı merak etmeyin
Dorasmom Ceylanim ya berbat birşey zaten göbek deliği ne işe yarıyor anlamamıştım birde sızıı çıktı 😩
Kubraceylan Dorasmom bende hamileyken göbek deligi çok agrimisti uyuyamiyordum agridan hatta gece acile gitmiştik enfeksiyon kapmış dediler çatlamasın diye kremler kullandığım için antibiyotik vermişlerdi kullandıktan sonra şükür geçti