Meliha09 Kızlar 35 haftalık ikinci oğlumun adına sonunda bugün karar verdik ilk oğlum Aslan 22 aylık bu oğlumun adıda Aren olucak nasıl sizce hem yorum alayım hem fikir olsun çünkü ben isim konusunda gerçekten çok zorlandım içime sinmesi için😊
Damlaydin Bence çok güzel hayırlı olsun bende Hamza Utku koyacagım çoğu kişi hamzayı begenmesede eşimle karar verdık