Se11 ben geçen 36 da gittim 2600 demişti bana da az gelmişti burda bakıyorum 2900 ün aşağısını yazan yoktu :( ama önemli olan sağlıklı olması kilo aldırılıyor doğunca . Muzlu süt her gece yapıp için o kilo yapıyor bende yapıyorum bu ara ,pazartesi kontrolüm var inşallah almıştır . Ama ilk gebeliğimdede bebeğim 3200 doğmuştu o yüzden problem değil kilo biraz takıyoruz ama doktor sağlıklı ve normal olduğunu söylüyor , içinizi ferah tutun