Ciceklerrrr kadin dogum bölümünde bir liste oluyor genelde senin doktorun nezmn var list3de yaziyor onun gününde gidersen daha iyi bence yarın gidersen belki doktorun yarın yoktur 10.cu günden sonra bakmıyorlar zaten benimki 11.ci günümde gidince şansıma sonuç sistemde kalıyormuş dediler 🤷🏻♀️