Yani normalde bile korse takarak ince bele karna sahip oluyor kadınlar, hamilelikten sonra o ödemleri mis gibi atar bence😍 ayrıca oeganlar her şey yeniden yerleşecek. Ortaya salınmıl bir göbeğin içinde rahat rahat yerleşip oturmalarını istemiyorum ben sıkışıp yerleşsinler😁 zaten 24 saat takmayız bence