Gencoglugizem Merhaba kızlar ben ikinci gebeliğim için doğum sağlık sigortası yapmak istiyorum bunu ilk gebeliğimde 6 aylık hamileyken öğrenmiştim nasıl olmalı gidip bi sigorta şirketi ile anlaşıp sonra araya bi zaman mı girmesi gerekiyor bilen varsa yardımcı ola bilir mi ?
Nhrr Gencoglugizem benim eşim sigortacı eğer hamilelikte yararlanmak istiyorsanız yaptirtiktan 1 sene sonra kullanabiliyorsunuz. Yani ikinci sene tekrar yaptırmanız gerekiyor. Zaten sigorta parası hariç yine her muayenede yüzde oranı kaçsa ona göre para ödüyorsunuz. Doğum teminnati ne kadarsa onun üstüne kalanı da ödüyorsunuz. Ama sadece hamilelikte geçerli sigortalar var doğum ve kontrolleri karşılayan arastirmistik ama paket daha avantajlı olduğu için yaptırmadik paket aldık.
zeydalp Gencoglugizem sigorta yaptıracaksan hamile olmaman gerekiyor 1 sene boyunca. Bazı sigorta şirketleri de Anadolu sigorta gibi 3 ay sonra hamile kalabilirsiniz diyor. Bence en mantıklısı hastaneyle anlaşmak doğum paketi en iyisi ben 11 haftalık gebeyim 6. Haftada gidip paket aldım 49 bin tl sigorta şirketleri ilede görüştüm hamile olduğum için 60 bin dediler ve sadece acı badem hastanesinde geçiyor dediler onda da muayenenin yüzde bilmem kaçını karşılıyor falan filan resmen soygunculuk en iyisi doğum paketi kafam rahat şuan
Gencoglugizem Güzel bi post oldu o zaman. Çünkü o kadar uyguna geliyor ki doğum ben ilk gebeliğimde bilmediğime çok pişmanım
Zuhreayca Canım bildiğim kadarıyla sigortayı yaptırıp ilk bir sene hamile kalmaman gerekiyor 1 yılın sonrasında doğum paketinden yararlanabiliyorsun.. Bende ilk çocuğumda tecrübesizdim şimdi ikinciyi düşünmüyoruz sigorta arayışına girdim ama yaptıran yakın çevremdekiler bu şekilde olduğunu söyledi
Gencoglugizem Zuhreayca çok saçma değil mi ama sigorta yaptım bir sene sonra hamile kaldın tekrar mı sigorta yapman gerekiyor
hakinh En az 6ay zaman girmesi gerekiyor diye biliyorum. Yine de bir sigortayla gorusebilirsiniz. Bizim tamamalayici sağlık sigortamız vardı. Plansız gebelik yaşıyorum. 🤭O yüzden doğum eklentisi yapmakta geciktik. Bende Medical parktan doğum paketi aldim.
hakinh Gencoglugizem aslind ahayir tekrar yaptırman gerekmiyor. Doğum teminatlı sigorta yaptırdığında bir sene hamile olmaman gerekiyor sonrasında hamile kaldığında tüm masraflar karşılanıyor.diye biliyorum
hakinh Gencoglugizem 32bin gibi bisiydi. 7muayene, tüm tahliller, doğum,bir gece konaklama, diyetisyen görüşmesi, fotoğraf çekimi gibi şeyler vardı içinde paketin. Haftana göre sana rakam çıkarıyorlar.
Bebekveben Değişik sigorta türleri var benim yaptirdigim Anadolu sigorta hamile kalmadan yaptırmak gerekiyor 3 ay içinde hamile kalacaksın ki 9 ayda gebelik 1 senelik sigorta bitmeden dogurman gerek yani. Ama ben 5-6 ay sonra hamile kaldım tekrar yeniledik sigortayı geçen yıl 9 bine yaptirmistim şimdi 35 bin olmuş 🥲
Gencoglugizem Bebekveben ahahahahah o zaman ha sağlık sigortası yapmışsın ha doğum parası vermişsin aynı şey değil mi tek fark heralde muayne ücretinden çok cüzi bi miktar alıyorlar
Bebekveben Gencoglugizem benim doğum yapacagim hastane de doğum şuan 100 bine yakın muayne 2600 TL. Muayneye 15 TL veriyorum sadece. Yarı yarıya gelmiş olacak diyebilirim. Direk hamile kalsam bedavaydi tabi 😂 ilk kizimda hemen hamile kalınca hemen olur sandık ama bunda 5-6 ay bekledik
pinarrcc Ben sigortacı sordum sigortayı yaptırıp 1 yıl beklemek 2.yıl yeniletmek gerekiyor sigorta vereceğin para ile dogum verecegin para aynı eş değer oluyor onun için yaptırmadım ama başka bölümlere de muayene olmak isterseniz vs avantajlı tabi
Gencoglugizem pinarrcc vallaha ben bu yıl doğum yaptım şubatta 27 verdim sigorta yap iki yıl para ver gerek yokmuş ya direkt doğum parası iyiymiş
Gencoglugizem hakinh Antalya da ki medical park değil mi bu birde haftana göre derken yani 3 aylık hamileysem daha mı uyguna geliyor
hakinh Gencoglugizem ben Çanakkale’dekine yaptırdım. 14haftalikken verdiler bu fiyatı şu an 27haftaligim. Haftan ne kadar ilerideyse aslında daha uygun geliyor çünkü ona göre muayene sayinida katıyorlar içeri. Arkadaşım daha erken almıştı fiyat 40a yakındı.
Gencoglugizem Bebekveben Allahım ya neyse sen sağlıcakla doğum yapda zaten bedavaya gelmiş gibi bişey o fiyattan sonra 😂😂