17+3 gebeyim . 3 gündür hapşırıyorum , boğazım acıyor ağrıyor , burnum tıkalı balgamda sökmüyor afedersiniz. Ateşimde hafifden oluyor .
Bu durumda olup doktora giden var mı ? Doktora gittiğinizde neler verdi ? Fayda sağladı mı ? Kadın doğum acile gitsem iyi olur mu ? Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim kızlar 😭🥲