Aylaa123 Yfki ben niyeyse normal zamanımdansa hamileykem daha huzurlu ve mutluyum 7 24 motiveyim birşey yapmıyorum psikolojik olarak iyi olduğum için diğer herşey otomatik yükseliyor
Tutaste_ Yfki kötü şeyleri unutma gibi Bi huyum var yok sayıyorum direkt ilerde aklıma geliyor anca üzülüp sinirleniyorum :D
Burcu-2634 Yfki motive falan olamıyorum ne yaşıyosam dorukta mutlulukta üzüntüde streste sağolsun çevrem de aman yapma etme demiyolar 😂 doğurayım herkese tekmeyi basıcam