Citirmom Benim normalde 35.5 olur vücut ısım ama bakıyorum 36.7 çıkıyor bugünlerde. hamilelik vücut ısısını yükseltiyor olabilir mi yoksa hasta falan mı oluyorum
Ayse0575 Citirmom evet yükseltiyor benim ateşim hep 36.8 37 😅 elimde ateş ölçerle geziyordum ilk zamanlar psikopata bağlamıştım