Dur_22 Kızlar dokuz gün önce betam 124 dü kimyasal yaşıyorum çok yavaş düşüyor ne zaman a kadar düşer tecrübesi olan var mı kanamam da yok kanama olmadan düşer mi beta
Gamzeli-annee Dur_22 kimyasalda kanama olmamıştı bende iki güne bi yarıya düştü bende sonra sıfırlandı sonrasında adet oldum iki güne bi kan vererek takip edebilirsiniz çok geçmiş olsun
Zuhreayca Kanama olunca düşmeye başlayacak kanamaya kadar düşmüyor malesef ve kanama bitince tamamen sıfırlanıyor
Dur_22 Zuhreayca peki düşmeyip kanama olmazsa nolacak doktora soruyorum kan vereceksin düşmeyi bekleyeceksin diyor kanama olmazsa nasıl düşecek ki çok zor süreç😫
Ftrhn Dur_22 maydanoz kaynat canım suyunu iç bi doktor öyle demişti. Sen internetten bak adet söktürücü