Aysgl_58 Kumsal28 ben 8. Haftada karın üstü ultrasonda tam net gördüm. Öncesinde alttan muayene ile görüntülendi.
zey-nep11 Kumsal28 ben gttm 5 bucuk 6 haftada net karından gorunuyor 7 de 8 dede bebek ve kalp atışı kuzum
Kumsal28 zey-nep11 erken gitmek istemiyorum ultrasonda görünmez diye vajinal ultrason da istemiyorum ya
zey-nep11 Kumsal28 bekle guzelce kuzum. Ayenn ben kalp ıcın gıdıcem daha beklıyorum 7 haftaya gırdık. 6 hafta kese gorundü.
Kumsal28 likapaa53 TM cnm teşekkürler benimki şuan 4+6 haftaya perşembe anca sıra buldum o zaman gidecem
Kumsal28 zey-nep11 gideceğim zmn 6+2 olmuş oluyor Allah’ın izniyle o zaman kese görünür diye düşünüyorum
caglabcksz0 Canım bende bugün gittim 5.haftadayım göründü kese çok şükür geçen hafta 2 güne bir kan verip betamı takip ettim 1000 üstüne cıkınca gittim inşAllah sağsalim görürsün sende❤️