Annencik bende konsolosluga gittim bir kac kez. ilk gittiklerimde hamile oldugum görünmüyordu ve gecmek istemedigimi söyledim banada ayni sekilde hic bir zarari yok fakat iciniz rahat edecekse gecmeyin demislerdi. bugün yine gitmek zorundaydim ve haliyle karnim burnumda ben bir sey demeden ordaki eleman bana dedi hanim efendi siz gecmeyin yandan buyrun gelin diye. yani bende pek anlamis degilim biri öyle biri böyle diyor. hic riske atmama amacli hic gecmedim. hatta havalimanda bile gecmedim bir bayan gelip eliyle kontrol etti beni😅