Kader53- Evet hanımlar kız bebeğe hamile olup kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba çok merak ediyorum genelde kızlar erken geliyor diyorlar 😊
Gorkemm Kader53- bende bunu merak ediyorum oğlum 42 de doğdu şimdi kızım olacak 36+3 ı’m bakalım ne zaman gelecek
yasmin441 Kader53- evet hiç dönmedi bir de hep makat gelişti ona rağmen aşağı dayanmıştı kontrole gittim sancım çıktı gece az az suyum gelmeye başladı ertesi gün de acil doğuma alındım😂