Merhaba bir konuda bilginize ihtiyacım var
Eşimin ve kendi sigortam olmadığı için hastanelere Ücretli gidiyordum geçen gün devlet hastanesine ilk kontrolüm için gittim yeni gebeyim sisteme bakınca direk ödeme almayacağız analık hakkı sigortasından yararlanıyorsunuz diye belirttiler
Acaba bu analık hakkı sigortası doğum doktorunun yazdığı ilaçlar da geçerli oluyor mu eczanede mesela mide bulantısı veya folik asit bunlarda indirim oluyor mu Bu konuda bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi