Etz Merhaba gebelikle hiv olduğunu öğrenen varmı? Bu süreçte nasıl tedavi oldunuz hangi polikliniğe bakıldınız psikolojik olraka nasıl yönetiniz? Bebeğini sağlıkla kucağına alan varmı?
yeni_anne2 Etz hamile olmadan önce tedavisi varrr bebege geçmesini önlemek degerlerinız gebelik ıcın uygun oldugu zamann gebeliğe izi veriliyor ama hamileyken öğrenirsiniz hem siz hem bebek anne karnında tedaviye başlanır sezeryan olmak zorunda kalırsanız ve asla emzıremesinız bebegı tabı bu ezmzirme konusu gebelik olmadan tedavı olup oyle hamıle kalındığı zamann kı sure ıcın söyledim duzenlı ılac kulanimi uc ayda bır kontrol dıye gecıyor ve evtt saglıklı doguyor
yeni_anne2 Yeniyeniden eşinden başka evlenmeden önce daha önce bır birlikteliği olmamışa hanımefendinın eşinden kapmıstır cinsel yola bulaşan bır hastalık cünkü
Yeniyeniden yeni_anne2 bende biliyorum cinsel yolla ama bunu kabul etmeyip haramdan sonra başka yerden diye söyleyecek o adamları varya şeyinle aşmak lazim kadınlara bulastirdiklari icin😠
yeni_anne2 Eliif95 ozelıkle cınsel yolla bulsaan bır durum oldugunu söyledim benn kandan bulaşma da mevcut tabıkı kimseyi yanlıs yonlendırdıgım yok
yeni_anne2 Yeniyeniden zorr bir durum hıc bır suçunuz yokken böyşe bır hastalık kapmak gerçekten çok kötü ömür boyunca artık tedavi görmek zorunda kalacak ve ılac kulanimi yapıcak sürekli başkasının hatasını cekıcek hep
Eliif95 yeni_anne2 direkt eşinden kapmıştır tarzı yorum cinsel yolla bulaşan bir virüs tarzı yorum yapmanız yanlış yönlendirme+ yargıya giriyor üstelik anne karnındada kapmış olabilir.
yeni_anne2 Eliif95 pardon da size ne oluyor ben anlamadim saldıracak yer mii arıyorsunuz benn genell olarak bulas riskinin yagın oldugu bır durumum belirttim lütfenn saldıracak baska yer arayın benn yorumum sıze degılll dıı sıze yapmadım tesekurler
Eliif95 yeni_anne2 hanımefendi saldıracak yer değil burada insanlar okuyor, saldırmadım uslupta hata etmedim, biri nasıl bulaştığı soruyor siz direkt cinsel yol yazıyorsunuz sadece bunun yanlış olduğunu yazdım bu kadar. Ben teşekkür ederim iyi akşamlar
yeni_anne2 Eliif95 bende genel olarak en fazla nasıl bulastıgını yazdım zatenn üslupla hatta etmedim demeniz benj güldürdü 😅😅
yeni_anne2 Yeniyeniden tedavı oldugu surece aynı şekilde saglıklı bır birey olarak yaşamına devam edebilir ama üzücü bır durum tabıkı dee
Eliif95 yeni_anne2 yani yanlış anlamanızı istemem, kötü şekilde yazmakta istemem açıkçası. Öyle görünce yazdım direkt😅tartışma amaçlıda yazmadım zaten. Toplum bu konuda pek bilgili değil maalesef o yüzden yazayım dedim.
yeni_anne2 Eliif95 benn bu konuda bilgilerim varr yakın arkadaşım eşinden kapmıstı zatenn cok nadir kandan kapıyorsunuz bır yerden size temas etmediği sürece genel yogunluk olarak cinsel yolla bulaşan bır hastalık kandan bulaşması durumu büyük tahlıszılık oluyor zatenn sizden sonra hanımefendiye süreci nasil olduğunu aktardım olurr oyle seyler sorun degil hayirli aksamlar
yeni_anne2 Eliif95 kendisi hamıle kalmadan önce ogrendı 6 ay tedavı görüp değerleri normale döndü zamann gebelik ıcın onay aldılar hamille suan hamilelık dusununce ilaclarınj degıstırdıler bebeginı asla emzıremıycek ve sadece sezeryan olmak zorunda 3 ayda bır de kontrole gidiyor bu yuzden mama makinasi aldı emzıremıycek dıye ama anne karnında ogrenınce hem anne hem bebek tedavı gormesı gerekiyor benım arkadaşıma gebelik oncesı oldugu ıcın hamilelık bebege gelmesi yüzde bır ihtimal onu da sezeryan yaparak engellemeye calısıyorlar
Eliif95 yeni_anne2 evet bende süreci az çok biliyorum kendim hemşireyim bazı meslektaşlarımıza hastanın iğnesi battığı için bulaştı. Çünkü pozitif hastalarda saklıyolar bunu. Toplum sadece cinsel yolla bulaştığını düşündüğü için. Sizin arkadaşınızıda çok geçmiş olsun. Hayırlı akşamlar.