9 ay boyunca bebeği besleyen bence mucizevi bir şey,hastanenin bişey yapacağını düşünmüyorum imha edilir diye tahmin ediyorum ama ben de gömmenin daha iyi olacağını düşünerek hastaneden talep edicem. Devlet hastanesi verir mi bilmiyorum ben özelde doğum yapacağım için verirler sanırım. Sen de dile getir umarım verirler,çöpe gideceğine gömmek daha mantıklı 🙏