Dün tam 33 haftaya giriş yaptım. Sabah birden su gibi kanamam oldu ne olduğunu anlayamadım bir anda kendimi hastaneye attım. Aşırı korkum bebeğime bir şey oldu diye. Hemen kalp atisini kontrol ettiler çok şükür ki kalp atışı vardı. Acil sezeryana alındım. Bende bebegimde riske girdik ama çok şükür geçti 🙏🏼 Aslanım erken gelmeyi seçti suan kuvezde. Dua edin bir an önce kucağıma alayım kızlar 🙏🏼 Rabbim kimseye yaşatmasın.