Ben bu ayın başında regl olmuştum ortalarına doğru kasık ağrım olmaya başladı çok az akıntım çoğalmıştı şimdi 5 6 gün kaldı regla hala kasık ağrım var ama bu sefer biraz daha ağrılı bir şekilde dün test yaptım çok az bi silik çizgi çıktı acaba kan versem çıkar mı kanda yoksa gecikmesini beklemelimiyim