drn5410 Deryadgm aaa neredeyse aynıyız ☺️ benimde 2020 temmuz kızım 35 haftalığım 2. Kızımı bekliyorum 🥹
drn5410 Aysezey değil ancak ssvd destekleyen bir dr bulmanız lazım devlette biraz zor ozellerde ise baya pahalı inşallah denk gelirsiniz ☺️
drn5410 Aysezey yani elbette riskleri var ancak benim anladığım burda o riski göze alacak dr yok yurtdisinda cok daha yaygın bu ssvd olayı burda öyle cengaver dr ben görmedim pek olanlar da iyi para istiyor maalesef
drn5410 Deryadgm yaa bizimde 27 temmuz aslan burcu kızım 🥹😍 şimdide 16 ekim terazi burcu kızımı bekliyoruz inşallah 🥹
Gulsum_ats Pembiskizim Bende sizin gibi en son 4 yıl önce kızıma hamileyken buradaydım şimdi 7+0 ile yine buradayım 😊🤗
Aysezey drn5410 anladımm. Çok zor o halde yine sezeryanla olcak 😏 teşekkür ederim bu arada sağolun ☺️
aslyalm ahhh ahhh bende 2018 de buralardaydimm şimdi 6 haftalık hamileyim bunalimdayim resmen ilk doğumun travmasini atlatamadimm çok korkuyorum 🤦
sacmalamakizim Pembiskizim Hayırlı olsun öncelikle bende 2021′de kızımı kucağıma almıştım, şimdi yine hamileyim bu da kız 26 haftalığız, kızımda 3 yaş 1 aylık. 😊🌸
Princess_momm Pembiskizim bende en son 2020 de hamileydim🥲🥲 şimdi ikinciye hamileyim 11 hafta 🥰 durumumda berbat 🥴 halsiz bulantı kusma ne ararsan var