ssevilmommy Kızlar evim en üst kat, ama heryerde varlar. İlk taşındıgımda bukadar yoktu, ama şuan mutfak dolaplarımın içinde, tuvalette, duşakabinin içinde bile oluyor. Yokmu bunun çaresi🥹🥹
Umaysmom__ ssevilmommy bizim evde de vardı jel var evin her köşesine azar azar sıktım bir daha da görmedim evden hep ölüsünü süpürdüm
Kubraalp67 Tek çare ilaçlatmak ben artık gümüş böceğinden ilallah etmiştim evim daha yeni 3 yıllık ama nerden geldiği hakkında hiçbir bilgim yoktu en son dayanamadık ilaçlattık bir daha da görmedim evde.