Elif_dzgn anladım çok geçmiş olsun doktorunuz daha iyi bilgilendirir ama ilacın kanıtlanmış bir koruyuculuğu yok maalesef ve şey deniyolar ilaçlarını al normal hayatına devam et gibi bişey yok istirahat etmeniz gerekiyor dikişte olsa ilaçta olsa hatta dikişte bi tık rahat olunuyor dikiş var diye çok üzgünüm ama bilginiz olsun diye söylüyorum yine de doktıor daha iyi bilir