Aleyna48
Ben genelde hediye almıyorum. Şık bir restoranda yemek ya da güzel bir mekanda canlı müzik rezervasyonu yaptırıyorum. Klasik ama etkili. Baş başa yemek yiyip, sohbet ediyoruz. Özel günlerde hediyeden ziyade kaliteli vakit geçirmeyi tercih ediyorum. Bebiş olunca nasıl olcak bilmiyorum ama 😅