Asdf1 Hanımlar takviye olarak EfaMom kullanıyorum balık yağı ve pek çok vitamin içeren zengin bi içeriği var. Aynı zamanda folik asitte var ve 21 haftalığım doktor sorun olmayacağını söyledi sizce kullanmalı mıyım? Folik asitin fazlası zarar mı gerçekten
gaydirigubbakcemilem Asdf1 dr vermiş zaten gerekli olmasa zararı olsa neden versin ki bütün gebelerin kullandığı multivitaminlerin içerisinde var zaten
Ece94 Asdf1 folik asit tek başına olan ilaçlar kesiliyor. Gebeliğin sonuna kadar multivitamin tüm gebeler kullanıyor. Onun içindekilerden ekstra hiç bir problem olmazmış ben de sormuştum