Ah ben de bu durumu birkaç gün önce yaşadım 🥺 31+2′de sık idrara çıkma isteği ile acile gittim ve doktor nst’ye bağladı. Nst’de hafif sancı ve toplanma çıkınca beni bir gece hastanede yatırdılar. Erken doğum riskine karşı ciğer geliştirici iğne ve serum tedavisi uygulandı. İlaç olarak da progestan iğnesi, progestan hapı ve magnezyum verdi şuan onları kullanıyorum. Daha sonra sancım çıkmadı yalancı sancıymış. Şuan 31+4 olduk. Bol bol dinleniyorum. Sana tavsiyem hastaneye git en azından önlem alınır