elifszn Kızlar bu sabah aile hekimine kan verdim barkod no almadım e nabıza yarın düşermiş bugün öğrenmenin bir yolu var mıdır bilen var mı
mmomyisss elifszn sağlık ocağında yapılan beta genelde e nabıza düşmüyor benim düşmemişti yarın sağlık ocağını arayıp öğrenebilirsiniz
Ruyagibi1 elifszn e nabiza bazen düşer bazen geç düşer ama bulunduğun il ya da ilçenin kendi laboratuvar sonuç sitesi varsa ordan bakabilirsin ben e nabizdan önce oraya bakıyorum genelde 2 3 saate düşmüş oluyor