sirvanocal Merhaba aşılama yaptım ve bugün 10. Günüm kan testi verdim beta değerim 8.2 çıktı doktor 2 gün sonra tekrar kan ver dedi sizce bu değer yükselir mi başına böyle bir durum gelen oldu mu ?
Soncicek Yükselir biraz daha bekleyin, ben 15. Günden sonra yaptırdım 400 filan çıkmıştı. Şimdi hamileyim 20+6 haftalık
Tugbisssss Merhaba hayırlı olsun öncelikle benim de aşılamanın 7. Günü. Heyecanla bekliyorum 2 gün sonra test yapmayı düşünüyorum yapmalı mıyım sizce ? Umarım pozitif sonuç alırım 💕
Tugbisssss Serya3 7. Günü test yaptım silik çizgi çıktı. Bugün 11. Günüm az önce test yaptım tek çizgi 😞😞😞 o kadar ağladım ki 😞 çok ümitliydim ilk aşılamamdı 😞😞
Serya3 Tugbisssss üzüldüm valla gerçekten bende aşılama yaptrcam rabbim tüm isteyenlere hepimizede hayırlı haberleri en kısa zamanda verir inşallah
sirvanocal Tugbisssss inşallah ikinci de olur cnm benimde öyle olmuştu gerçekten boşluğa bir düştüm ikinci de tuttu 🙏