Nakskdkdkd 20+1 haftadayim ve bayadir olan bi sallanti var sırt ustu yatiyorum sanki deprem oluyo gibi hissediyorum kendimi huzursuz hissediyorum boyle olan var mi neden olur ??
Nakskdkdkd Nakskdkdkd deprem oluyo gibi hissediyorum ve kendimde sallaniyorum sanki degisik bisey oluyo
Ruyagibi1 Nakskdkdkd çok hareketli demek ki senin bebiş bende de oluyor iki bebeğimde de ne zaman yatsam soluma özellikle böyle yer sallanıyor gibi olur 🤣🥰
Nakskdkdkd Yasmncm basim donse ama etraf donuyo gibi gelmez mi bana sanki ben sallaniyorum gibi bi his var
Pelinaltnl 23+4 bende aynı haldeyim arada bir sanki salıncakta sallanıyormus gibi bir his oluyor içimde oturduğum yerden😂
fatsfats-92 Bende de oluyor bu durum. Anksiyete var doktora gitmeye korkuyorum 😢 Sanki ben sallanıyorum dengemi kaybediyorum gibi
mucizemgelsin61 Kalp atışını falan hissediyor olmayasın çünkü insan yatınca kendini dinliyor ya belki o kalp atışı sarsıyordur seni sırt üstü yatınca daha yoğun hissedilir çünkü.. Senin kalp atışından bahsediyorum bu arada bebeğin değil
Tutaste_ Nakskdkdkd basın dönüyodur banada olur bazen oturduğum yerde sanki deprem oluyo gibi tansiyonunu ölçtür bi
mucizemgelsin61 Allah allah benimde şey oluyor mesela deriiin nefes alıp verirken bi hırıltı oluyor içimde sanki organlarım oynuyor yerinden değişik bi hissiyat böyle gaz desen de değil tam olarak anlatamıyorum
nergishanim Nakskdkdkd sırt üstü yatınca kalbe giden damarlara baskı oluyor tansiyonunuz kan akışınız sıkıntıya giriyor ondan oluyordur öyle hissedince hemen sola yatıp sakince nefes alıp vermeye çalışın geçer ileri haftalarda sırt üstü yatmak anne için zor oluyor