Yamanmomy Kızlar oglumun bogazı ağrıyodu doktora götürdk bişey yok dedi elnde ayagnda döküntü olablr dedi ilaç verdi eve gelnce gördk ellernde kızarıklk ufak kabarma var sonra yuzunde çıktı sonrada koltuk altında yayılıyo yani tehlikeli bişeymi bilen varmı
Melisa2907 Yamanmomy 1 hafta içerisinde geçecektir. Öncesinde ateşli bir hastalık geçirdiyse sonrasında bu şekilde oluyor. Sonrasında deride soyulmalar, tırnaklarda dökülme gibi durumlarda olabiliyor ama herkes için aynı değil tabiki. Bol duş aldırıp nemlendirebilirsiniz 🫶🏻 çok geçmiş olsun diliyorum.
Gamze3406 Benim oğlumda olmuştu, biraz ateş yapıyor kaşınti oluyor 1 haftaya kalmadan geçiyor, ilaç kullanmadık biz. Geçmiş olsun.
Gamze3406 Bu arada bu hastalık çocuklar arasında bulaşici bize okuldan geldi, sınıfta herkes oldu hemen hemen. Aman dikkat
Yamanmomy Gamze3406 benimkide kreşe başladı 2 haftadır bugn böyle oldu okuldan büyük ihtimal göndermedim bugn bu hafta gitmesn hiç bari bulasmasn baskalarına