ssevv41 Merhaba 37+1 im kendi isteğimle sezaryana olucam sanırım gün alırım yarın gittiğimde bu haftalarda olup sezaryan günü alan varsa benimle paylaşabilir mi Tahminimce haftaya bir gün verir diye düşünüyorum
Kyabrc3 ssevv41 bende 37+2 yim bugün 4 ekime gün aldım yani 38+5 doktorum 38+3 ü geçtikten sonra gün seç dedi ama neden bilmiyorum 🌺
ssevv41 ekimannesi_ ilk doğumunuz mu bir de sıkıntınız yoktur inşalllah yani normalde daha ilerisi veriliyor da o yüzden sordum.Ben de saglıklıysa o haftalar düşünüyorum
ekimannesi_ ssevv41 ilk doğum evet. Kilosu 2700lerde bide en baştan beri karın cevresi 2 hafta gerideydi minyon dedi doktor o yüzden daha fazla riske atmayalım dedi😔
Kyabrc3 ssevv41 benim bebek plesentam aşağıda diye kanala inemiyor her türlü sezeryan olacağım o yüzden 38+3 ten sonra. 3 ,4,5 ekimden bir günü seç dedi diye ben öyle seçtim