Tomucuk12 30+4de gittim bir hafta sonra tekrar gel dedi Dr 31+4vde tekrar gittim hiç kilo almamış çıktı hatta 100gr kadar az çıktı bende nasıl olur kilo mu vermiş dedim doktor haftalık ölçüler netlik sağlamaz bebeğin pozisyonundan bile boyu kilosu değişebilir dedi tekrar ölçü kilosunu bu seferde gecen hafta ile aynı çıktı sonuçta hassas terazi ile ölçüm yapmıyoruz 2 hafta sonra geldiğinde net kilosunu görürüz dedi inşallah bir sıkıntı yoktur bende heyecanla bekliyorum kontrol günü kilo aldı mı diye bakalım