Ben doğurdum ama 15 saat normal sancı 5 saat suni sancı sonrası açılma olmadı beni sezaryen aldılar sonrasında bebeğimi yoğun bakıma aldılar bana dua edin lütfen ben de ameliyatta bazı şeyler ters gittiği için kustum titreme geldi 3 saat sürdü berbat bir soğuk algınlığı grip geçiriyorum lütfen dua edin çocuğumla sağlığıma kavuşayım bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kalacak sürekli kustuğu için🥹