Ay bende de var. Ben de 26 haftalığım. Yaklaşık 2 haftadır ağrıyor son günlerde daha da arttı sanki. Özellikle sol tarafta oluyor. Yatakta dönerken, giyinirken ayağımı kaldırdığımda. Magnezyum da kullanıyorum aslında ama arttı benim ağrılarım. Ben de haftaya soracağım inşallah doktora. Bir de sanki biraz fazla ayakta kalıp iş yapınca daha fazla oluyor gibi. Sizin de öyle mi?