G-ozge Kızlar merhaba, 7 haftalıgız bugun sabahtan sol göbeğimde sürekli seğirme oluyor bebek hareketi gibi resmen ama daha cok kucuguz yanı bu bebek hareketı değildir sizde de oldumu bu durum
[silindi] Bebek susam tanesi kadar zaten mümkün değil hareketi olması şimdiden, kas seğirmesi olabilir
G-ozge [silindi] bende bebek hakereti değildir dedim seğirme ama neden oluyor bukadar cok uzun onu anlamadım olan varmı aceba diye yazayım dedim