Nezahatozen evet bugün şeker testi ve protein kaçağı kontrol edildi herşey yolundaydı çok şükür 🙏🏻 araştırma hastanesine gidiyorum gece nöbetçiyim dedi doktor üçlü testine ve detaylı ultrasonuna bakıp yeniden hafta hesaplaması yapacağım dedi 2hafta sonra tekrar geldiğinde doğum haftanı konuşuruz dedi