ssevv41 Merhaba kızlar 37.hafadayım ara ara sancılarım oluyor ama daha bir belirti yok.Çok afedersiniz ama katı beyaz akıntım oluyor bu nişan mı.Enfeksiyon değil bu arada
Leylaaa_46 ssevv41 yoğunmu geliyor . Benimde yoğun ve beyazdı ama fazla gelmişti suyumla beraber geldi
can_su ssevv41 Benim hafif pembesi ve nokta şeklindeydi ihtimal bile vermiyordum ama nişanmiş acilmam başlamıştı hatta. 37. Haftadaydim bende. Doktorunuza bildirin ihmal etmeyin. Sağlıkla kavuşun😇💐
M-Urass_Mom ssevv41 Normal akıntıdır canım yoğun geliyor bu haftalar. Nişan gelmek zorunda değil doğumda da gelebilir