MelekMervertlek RabiaMm geç döllenme olmuş benim o yüzden öyleymiş sizin değeriniz normal bence 2günde bir tahlil yaptırın 2katına çıkmışsa herşey normal demektir benm 4kat arttı ikiz diye heveslenmiştim ama tekmiş😊
silacetin88 RabiaMm benim de adet günümdü bugün 121 çıktı düzenli artması önemli olan zaten iki gün sonra tekrar kan verebilirsin hayırlı olsun şimdiden ☺️
RabiaMm MelekMervertlek sağol canım benim 😊 Rabbim hayırlısıyla kucağınıza verdin inşaAllah 🤲🏻 Bi dahakine ikizin olsun inşaAllah 🤲🏻😄
Minnoskiz minasura tam yumurtaladığım zamani bilmiyorum yanlis bilgi vermek istemem ama adetime 2-3gün vardı