Ayse15 Merhaba adetime daha 7 gün var ama test yaptim biri silik çıktı bugün kan verdim beta degerim 102.3 çıktı sizce hamile miyim ?
dilaraulusoy Ayse15 canım 5 üstü gebelik var derler genelde sen iki gün sonra bidaha kar var en az iki katı ise hamilelik vardır.
Kkardelenn1 Ayse15 hamilesin canım adet gününe kadar 1000 li değerlere gelmiş olur yüksek ihtimalle hayırlı olsun 🌸
Kkardelenn1 Ayse15 değere göre değil adet tarihine göre bakıyorlar ki zaten senin daha bir hafta varmış 3 haftalıktır en fazla